22. září 2008

22. 9. 2008

Dnešek byl celkem v pohodě. Sice jsem vstávala v šest, protože máme v pondělí na brzo kvůli latině, ale dalo se to. V latině jsme probírali úplné základy. Ale myslím, že mi to půjde. Latina se mi líbí. Je logická. I když se to na první pohled nezdá. Ale je. Po latině jsme měli zeměpis, neboli geography. Máme ho v anglickém jazyce. Psali jsme test a dopadlo to podle mého názoru dobře. Alespoň ten můj. SAbča jednou něco řekla, ptala se, co máme dělat, protože nerozuměla, jako při testu a Sargánek jí strhl tři body, protože si myslel, že podváděla, ale v jednom měl pravdu, na začátku totiž řekl, že se kdyžtak máme ptát jeho. Mno, a ona se zeptala sousedky. Myslím si ale, že by bylo v pořádku kdyby jí strhl jeden. Tři mi přijde přehnaný.
Co se týče mého testu, řekla bych, že dopadl dobře. Alespoň v to plně doufám. Po geography jsme měli češtinu. Mno, literaturu, abych byla pře
sná. Probírali jsme nějáký indický slátaniny, a kdesi cosi. Mno, abych pravdu řekla, není nad literaturu 21. století. Myslím jako Garth Nix, John Flanagan, Carol Berg, Anthony Horowitz a jim podobní.
Mno, po češtině byla matika. Měli jsme psát test, jenže, dostali jsme zadání a pak jsme tam postupně našli tři chyby. A kdoví, jestli by jich nebylo víc. Mno, každopádně to učitelka stornovala. Jako ten test. Myslím, že to bylo jen dobře. Alespon se na to můžu lépe naučit, i když už test z opakování psát nebudeme, ale mám šanci nedostat pětku a to je pro mě plus. Po matice byla němina. To bylo dobré. Matěj dostal vroubek, protože neměl úkol, ale jinak dobré. Já měla v úkolu dvakrát půl chyby, ale většinou to byl pravopis. Takže úplné minimum. Myslím, že na první úkol po dvou měsících, co jsem něminu ani nevyděla, je to dobré skore. O volné hodině jsme malovali anglický vlajky do angličtiny. Mno, a samozřejmě, že až jsem je měla namalovaný, tak jsem se dozvěděla, že to na dnešek být nemá, takže fakt dobrý...
Mno, pak byla informatika. To jsem vám sem napsala ten článek. Sice byl jen jeden, ale třeba se mi příště poštěstí jich napsat víc. Mno, ale nespoléhejte na to, protože Šálková má OKO všude.
Učili jsme se mimochodem základy PowerPointu, takže jsem byla v předstihu a to i přes to, že jsem za celou základku v životě neměla informatiku. Takže dobrý... Ale s programama umím.
Následuje Fyzika a Prokoupek. Mno jo... Tase byla sranda. Péť ase potil u tabude, když měl vypočítat domácí úkol. Mno jo, nic ve zlým, ale mi to přišlo lehký. Ale uznávám, jseš dobřej, protože já trojčlenku nemám ráda a tudíž se mi ji už povedlo zapomenout. Mno, pak jsme probírali nějáký Giga, Tera, Piko, Nano a tydle hovadiny. Doufám, že to chápu. Ale myslím,že když si nad to na chvíli sednu a budu se snažit vypočíst si něco takovýho za příklad, tak to pochopím. Mno, budu muset.
A poslední hodina byla angličtina. Bavili jsme se a konverzovali jsme a nic víc.
A pak hurá pryč. A v mém případě do flétny na Veveří 133. A byla jsem tam asi dvě hodiny. Ale zahrála jsem si dobře. Nedá se svítit, není nad basovou flétnu. Kdo neví, o co gou, tak má smůlu, ale já jsem velký nadšenec, co se basky týče. A to je vše. teď jsem před chvílí dokončila úkol z něminy a za hodku mi hraje House, tak se budu dívat, ale zatím budu psát na blog. Doufám,ž e ještě pár článků přidat stinhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat