19. září 2008

Mobily

Samsung Galaxy S10 Dual SIM 128GB černá - Mobilní telefon | Alza.cz
Tak mě napadlo další téma na názor. A sice: Mobily. Téměř všichni mají mobily. A téměř všichni si je porovnávají. Většina lidí s mobilama řeší problémy typu: "Jakou tapetu si mám dát na displej?" "Jakou melidii si mám stáhnout?" "Mám si poříit mobil v těch a těch barvách, nebo v tamtěch?" A nebo: Píšou eSeMeSky, které jsou o ničem... eSeMeSkové řetězáky... Už mi jich pár přišlo... Kašlalajsem na ně. Nebo řeší, jestli mají foťák, atd... A když ti mladí (Neříkám, že já mladá nejsem) na tom mobilu ten foťák mají, fotí stejně většinou jen blbosti.
Měla jsem mobil s foťákem, ale nepoužívala jsem ho, tak mi byl v podstatě na nic. Vzala jsem si tedy proto zpět svůj starý mobil s poškrábaým dispayem. Uznávám, mám teda barevnej, černobílej nemusím, ale to je tak jediná vymoženost, která mě na mobilech zajímá. Mám asi třetí nejhorší mobil ve třídě, ale nevadí mi to.
A za druhé, (Sice nebylo žádné za první...) já ten mobil skoro ani nepoužívám... Mám ho proto, abych z něj zavolala,když je to potřeba a na nic jinýho. Nebo ještě na napsání eSeMeSky do flétny, když nepřijdu. A to je tak všechno. Nebo si tam ukládám maily, když zrovna nemám po ruce tužku a papír.
Jiní lidi maj mobil většinou pro parádu. Maj na něm eMPéTrojku a kdo ví co ještě... Proč mít MP3 na mobilu, když hudbu poslouchám jen doma? A nebo v dálkových autobusech... To můžu mít normální eMPéTrojku... A taky, že ji mám. Mám mobil za pár šupů a MP3 za pár šupů a jem spokojená. Proč mít na moblu nějákýnemyslný vymoženosti, když je nepoužvám? To je tam radši nemít a jáje tam nemám. Sice nevím, jak to s takovou šunkou mobilem dopadne na gymplu, ale je mi to šumák. Nemám mobil pro parádu, ale k praktickému využití.
Jak si to tak čtete, možná si říkáte, že mobil pro parádu je, ale nemáte pravdu. Mobil je od toho, aby si z něj člověk zavolal, když to je potřeba. Mě by na mobilu stačily eSeMeSky a volání. Dobře, ještě takový ty obvyklý věci, co sou na moblech s barevným displejem, ale MP3, BlueTooth, Infráč, všemožný káblíky, foťák, kameru,atd... To tam fakt nepotřebuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat