19. září 2008

X-factor

The X Factor - Home | FacebookTakže, za prvý: K čemu ten X-factor vlastně je? Řekla bych, že naprosto k ničemu. Vo co tam jde? Stejnak je to zmanipulovaný... Sem se totiž doslechla, že All-X blokovali sms. Ale jelikož já se na to nedívám, tk ať si je třeba blokují všem. Ale k věci: X-factor by měli zakázat. Tak třeba naše třída... Rozdělili jsme se na tři tábory. Jedni jsou fanoušci All-X, druzí jsou proti All-x a já jsem ten třetí tábor a mi je to u prdele. Ale tímto chci jen říct, že to lidem blbne hlavu. Jsme v devítce a kvůli takový pičovině jsme se teď rozkmtřili... A potíž je v tom, že už se asi neudobřme, potože skupina 1 a skupina 2 si dělaj hrozný naschvály. Např, skupina 1 vyrobila pro All-X dárek a skupina 2 jim ho zničila... Takže rivalita jak blázen...
Prostě se tím nechali všichni ovlivnit... Všichni sledují takovýto divný věci. Jsem jedna z mála, kdo ne. No alespoň nejdu s davem. Jdu si svou cestou a z té mě nedostanou ani buldozerem. Jdu si svou cstou spisovtelky a čtenářky. X-factor mě možná neovlivnil proto, že se místo na televizi dívám do kížek... A do knížek se dívám proto, že jsem skoo pořád mezi dospělíma. Já ezi dospoělíma vyrůstala... Všeci ostatní vyrůstali ezi jinýma dětma... Možná i proto se mi líbí muzika jako Beatles, Suchý Šlitr,Elvis Presley, atd... Dobře, nějáký ty novější se i taky líbí (Ruslana, Nightwish), ale ty fakt něco umí... Ty se jen nenakrucujou před kamerou a před divákama...
Ale teď se dostváme k bodu, že každýmu se líbí něco jinýho. Pro mě za mě, ale nemusí to vnucvat těm, kterým se to nelíbí... U nás ve třídě všihni všem něco vnucujou... Teda, za sebe můžu říct, že já nikomu nic nevnucuju... Nikomu svoje knížy nenutím... Ať se zabývají nějákýma ptákovinama... Pro mě za mě... Dá se tak i říct, že jsem v naší třídě černá ovce... Zaíám se o něco uplně jinýho, než zbytek třídy... Jejich kecy o modě, o X-factoru mě naproto nechávají chladnou... A to i přes to, když mi to hučí přímo do xichtu... Ať s hučí... Zařekla jsem se, že se takovýma věma nenechám ovlivnit. Nepotáhnu davem, jao bych neměla svůj vlastní rozum. Budu se řídit svýmrozumem, nesejdu ze své cesy, nenechám se z ní vychýlit ani buldozerem.
Ale je to jen můj názor a nikomu ho nenutím. Ale byla bych ráda, kdybyste se k tomu yjádřili.

Žádné komentáře:

Okomentovat