15. října 2008

15. 10. 2008

Mno, tak to tak vypadá, že mi hráblo z chemie. Jistí lidé ví, o čem mluvím. A jistý pan profesor S. mě pěkně sere. Jako to, že popisy nepíšu přímo do mapy, to má svůj účel. Když bych to v tom úkole tam bývala byla napsala, tak se obávám, že by se v tom ani prase nevyznalo. Ale to ne, to pana S. nebude zajímat... Tak ať de sakra někam! Leze mi krkem.
Zato na fyzikáře si nemůžu stěžovat a to ani když mi občas brnká na nervy. Popravdě řečeno, sice mám z prvního testu čtverku, ale jinak je to podle mého dobrý učitel. Teda, co se mě týče, tak já tu fyziku chápu. Mno, alespoň si myslím, že ji chápu. Chápu minimálně vectory.
Takže takže. A hrabe mi z matematiky. Jsme to se Sabčou dneska počítali, mám na mysli úkol, a absolutně jsme z toho nemohly. Ty víš, o čem mluvím, že SAbi... :)
A problémek je v tom, že mě sice ta matika baví, ale absolutně mi z ní hrabe. Mno nic, du spáchat sebevraždu.
Ne, to byla sranda. Ale něco spáchat jdu. Jen ještě nevím, co.

Žádné komentáře:

Okomentovat