12. října 2008

Názor na Harryho Pottera

Rozhodla jsem se, že napíšu svůj názor na Harryho Pottera, nebo jak já říkám, Potěra. Nejprve to byla moje nejoblíbenějš knížka, ale postupem času jsem začala nacházet dost nesrovnalostí. Tak třeba: Ohnivý pohár. Všechny tři ukoly by šli vyřešit pomocí přivolávacího kouzla. Nikde není napsáno, že nešly. To mě irituje nejvíc. A potom: Ve Fénixově řádu. Jak zjišťovali, jestli je Sirius vážně v odboru záhad. To bylo, jak z kabinet Umbridgeové žkoumali, jestli je na Grimauldově náměstí. Podle mě by tam normální člověk rovnu proezl. Ten dům byl velkej. Tak nebylo zaručený, že pokud tam někde Sirius je, že je uslyší. A tak jako tak by to měli na ministerstvo z Grimauldova náměstí blíž. Nebo v Princi dvojí krve, jak s Brumbálem byli u tý misky s tím zeleným lektarem. Když se jim ho povedlo nabrat do vyčarovanýho poháru, proč pak jednouše nevykouzlili další a nenabai tam další? Nikde není psáno, že by to nešlo. Prostě, jsou to maličkosti, ale když se nad tím člověk zamslí, dává to smysl. A v sedmím dílu mi přijde, že je Harry tupej uplně, nic proti těm, co se jim to líbí, no uznejte, kdyby neměl Hermionu, tak je v, s prominutím, prdeli. Bez ní by na víc, než polovinu věcí podle mě nepřišli.

No nic, je to jen můj názor, někomu se líbit nemusí, ale stejně jsem to musela napsat. Omlouvám se těm, co HP zbožňují. Taky jsem mezi ně kdysi patřila. Teď už mě to něják nebere. Ne po té, co jsem našla tyhle a možná ještě další nesrovnalosti, na které si teď momentálně nevzpomínám.

Žádné komentáře:

Okomentovat