22. února 2009

Historie mýho blogaření

  • V březnu 2007 vznil můj první blog. Byl na adrese seraf.blog.cz kde je teď nějáký jiný blog. Tenhle blog mi vydržel zhruba rok. Měla jsem tam takovou všehochuť, ale čím déle sem ho měla, tím méně kopírovaných věcí tam bylo. Měla jsem tam tak něják od všecho trochu, ale hlavně, díky blogu jsem se dostala k psaní povídek. Moje úplně první byla první kapitola dívky-vlk. Další povídka byla Laura, ale ta už neexistuje. Je mi líto.
  • V létě roku 2008 tento blog lehl popelem. Vznil blog serafka.sblog.cz a serafka007.sblog.cz ale ani tyto blogy mi dlouho nevydržely. Dobře, uznávám, na serafka007.sblog.cz mám ještě teď své povídky, ale vůbec to tam neaktualizuju. Tento blog je moje původní literární dílna.
  • Následně vznikl blog serafka.blog.cz který ještě stále existuje, ale je tam mrtvo. Již dokonce ani nevím heslo na přihlášení. Pokud by byl někdo, kdo by tuhle doménu chtěl, napište a já blog zruším. Stejně je tam mrtvo.
  • Dále jsem pak měla blog s dračákem a ten také nevydržel. Býval by vydržel, ale nebyl čas.
  • Někdy v době, kdy serafka.blog.cz existoval asi tři měsíce, jsem založila tento blog. A s tímto blogem přišlo mnoho velkých změň. Došla jsem k radikálnímu rozhodnutí, že moje přezdívka nebude již nadále serafka, ale bude to Ann Elfwind. V té době lehnul dračák popelem a také blogy, které mám na různých jiných servrech, jako že jsem zkoušela, také lehly popelem.
  • Tento blog jsem dále rozvíjela a měsíc po jeho založení jsem zhotovila na blog.cz také literární dílnu, která také doteď funguje, i když tam již dlouho nic nepřibylo. Nejsou nápady, ale nebojte, na ann-dilna.blog.cz by v brzké době měl přibýt další díl Vyhraj, nebo zemři. Mám ho rozepsaný.
  • Mno, tak taková je historie mého blogování. Nevím, co ještě napsat... Snad ještě to, že první blog byl založen z důvodu, že jsem chtěla poznávat nové věci. Teď je to z toho důvodu, že chci, aby lidi poznali, jaká jsem a aby znali moje názory na svět okolo nás a také na jiné věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat