21. února 2009

Názor na Karla Hynka Máchu

Tak jo, těšte se, bude to jeden z těch neobjektivních subjektivních názorů.
Tak tedy:
Karel Hynek Mácha... Básník, který napsal známou baladu, nebo co to je, Máj. Přiznám se, že jsem faktycky nečetla větší krávovinu... Již po prvních pár verších jsem absolutně nevěděla o co jde a to mě hrozně štvalo... Ale dobře, nejdřív jsem si říkala, že se to třeba vyjasní. Leda houby... Například jsem z toho vůbec nepochopila, že Jarmila se zabije... A přitom to tak údajně je. Dočetla jsem se to ve dvou různých obsazích, co jsem na netu našla.
Mno, samozřejmě jsem to po prvním intermezzu vzdala. A ještě musím říct, že to první intermezzo bylo z toho tak nejlepší...
Nevím, kdo jste četli máj, prosím vyjádřete se. Já tvrdím, že mu nikdy neměli dovolit, jako Máchovi, aby takovou kravinu napsal. Ale je to čistě jen můj názor. Takže je jasné, že jsou lidé, kterým se to líbit nebude, ale co nadělám.
Teda, buďme přesní: toto je názor mě a mojí mamky. Ta se mnou souhlasí. Toš takhle to je a takhle to zůstane. Já svůj názor na tohoto divného chlapa nezměním a nezměním ho ani na Máj.

Žádné komentáře:

Okomentovat