20. února 2009

20. 2. 2009


Ahojky, tak co dneska bylo? TEst ze ZsV. Mno snad to nebude úplná katastrova... Ale neměla by býti. Myslím si, že by to měla býti tak troječka. Ale uvidíme, řekl slepý a víte co...
Dále byl supl na angličtinu, tak to bylo taky dobré. A po angličtině biologie... To již tak dobré neblyo... Mno nic, budu dělat referát na jedovaté a alergenní rostliny. Už to tak bude...
Mno, následuje výtvarka. Dělali jsme skupinovou tvorbu pastelama mazacíma. Mno, byla jsem ve skupina s August, Markétkou a Tomášem. Dělali jsme ledovec a myslím, že se nám to povedlo. A byl tělocvik a byl volejbal. Mno, údajňě jsem měla být ve skupině, která byla v posilce, to bych ale nebyla já. Samozřejmě, že jsem se zamíchala mezi tu druhou, ale pak jsem hrála i s tou, která byla předtím v posilce... Mno takže to bylo dobrý. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat