14. února 2009

14. 2. 2009

Ahoj lidi, tak tu máme Valentýna. Svátek, který jde absolutně mimo mě. A proč to? Protože je to o tom, že si lidé povině dávaj dárky a jinak skutek utek. Dárek přece můžu někomu, když ho mám ráda dát jen tak, no ne? Já myslím že jo.

Mno, ale dost o tomto divném svátku. Věnujme se tomu, co jsem dneska dělala. Je to snadné - Byla jsem v TEscu a tam je Baťa, tak jsem si koupila tenisky. Musela jsme, protože moje staré jsou již rozbité... Takže mám krásné šedé tenisky, které stály jenom litr. Takže dobrý. :)Mno, a teď sedím zde u komplu. Co se ještě dneska bude dít, to nemám páru, ale měla bych se učit, jinak zvořu písemečku. A měla bych se šprtat Olivera Twista - scénář. Jen jsem nepochopila, proč to musíme hrát povinně všichni, obvzlášť, když já nejsem schopná hrát divadlo. Neumím se do té role vžít. Je to pro mě čiré utrpení...

Edit 18.8.2020: Co sem to tu kurva mlela?! Jakej doprdele Oliver Twist? Jaký kurva divadlo?! Mohl by mi někdo vysvětlit, co jsem to tady kvákala? Já si žádný Oliver Twist divadlo nepametám!

Žádné komentáře:

Okomentovat