13. února 2009

Růžová

Tak jo, rozhodla jsem se, že se trošku rozepíšu o svém názoru na barvu růžovou. Vyloženě v lásce jsem ji neměla nikdy, ale když jsem byla malá, tak mi jakože nevadila, protože jsem ji nevídala jako všude a tak... Prostě, já když byla malá, tak převládala zelená a modrá a takýto barvy.
Myslím si, že dělat všecko v růžové je celkem nový "módní" trend. A popravdě, nemohu říct, že by se mi to líbilo. Není to můj šálek kávy. Dobrá, myslím, že když je růžová v hodně malém množství, jako třeba písmo na tmavém pozadí, jak to mám já, tak to snesu a to potom vypadá celkem hezky, ale mnozí z vás jistě znají ty blogy, kde je nic, než samá růžová...
Za sebe musím říci, že mě z toho vždy šíleně bolí oči. Nevím jak vás, ale mě teda jo.
Znám jeden blog, který je v podstatě celičký růžový. Jasně, není jediný, ale momentálně mě prostě nenapadl žádný, na který bych i přes tuto hroznou barvu páchla více, než jednou za život... Ten blog je nějáké Dominiky z Ostravy a já tam lezu jen proto, že mě baví číst si v komentářích, jak se tam hádají fanoušci a antifanoušci tý děvčice.
Četla jsem jeden její názor a musím říci, že se mi to něják nezdá. Ale o tom mluvit nechci.
Chci poukázat na to, že ta holka o sobě pořád říká, že je rozumná, chytrá a tak dále, ale myslím, že budu mít pravdu určitě alespoň z části, když řeknu, že se hodně přetvařuje. Nepřijde mi prostě, že to, co tam má napsaný je od srdce a že je to přirozené...
A dále, někde jsem četla, že růžová kazí ve velké míře mozek...
Určitě jste viděli ty dětské pokojíčky, které jsou celé sladěné do růžové... Troufám si tvrdit, že když dítě vyrůstá na růžové, tak do ní bude fanatyk i pozdějc. A jelikož si nemyslím, že by růžovou měli v lásce kluci, tak si také myslím, že ta růžová prohlubuje propast porozumění mezi odlišným pohlavím.
Tohle je jen můj názor, ale já říkám, že by se růžová měla povolovat jen v malé míře... Asi je to nerealizovatelné, ale myslím si, že by to možná některým věcem prospělo...
Každopádně, komu se tento názor nelíbí, sdílet ho se mnou nemusí.... Je to jen můj názor a nikomu ho nevnucuju... Jen ho prostě potřebuju napsat. A komu se to nelíbí, nelozte na můj blog. Internet je prostor, kde se člověk může vyjádřit o svých názorech a to já právě dělám...

Žádné komentáře:

Okomentovat