1. března 2009

1. 3. 2009



Toš nám začal březen. :) A já doufám, že se začátkem března také konečně začne lepší počasí. Vážně již je na čase, aby jaro převzalo žezlo. Už mě ta zima nebaví.
Jinak, dneska jsem vstala poměrně brzy a to jsem si myslela, že je již strašně pozdě... Ale to nic nemění natom, že jsem maniak do psaní povídek. Tak držte palce, ať dostanu nějáký pěkný nápad. Jinak, kdykoli si můžete napsat o pokračování jakékoli povídky, co mám v literární dílně. Budu ráda, když na ty povídky tam budou ohlasy. :) Ale já už z deníku zase začínám dělat zpravodaj.
Každopádně, něják nemám dneska v plánu nic určitého, tak uvidíme, co z toho vzejde. Mám ale pocit, že z toho rozhodně vzejde nějáká pěkná povídečka. Cítím to v kostech. Mám psavou náladu. Možná z toho dokonce bude další díl Fénixe.
Ale to již zase odbočuju. A protože v odbočkách já se vyžívám, tak raději tento článek ukončím. Dřív, než začnu psát hovadiny. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat