14. března 2009

Kopírování


Ano, zase kopírování. Já vím, že s tím už jsem trapná, ale já bych vážně chtěla, aby blogaři nekopírovali... Říkáte si, jaká jsem naivka, ale kdybyste místo toho radši přestali kopírovat, bylo by to o moc lepší. To vám teda povím.
Tak jo, a proč s tím zase začínám? Možná proto, že jsem před chvilkou brouzdala po blozích na sblog.cz a co jsem nenašla? Samé popelnice... Tak proto bych byla ráda, kdybyste přestali kopírovat.
Protože když se na to tak podíváte, tak zjistíte, že cpát na blog pixelky není k ničemu dobrý. Ano, možná se vám ty pixelky líbí, to ale není důvod k tomu, abyste je ukradli autorovi a cpali je na blog. Netvrdím, že si jimi nemůžete dozdobit článek, ale také dvrdím, že mít článek obsahující jen pixelky je pěkná s prominutím píčovina.
A že vám to tak nepřipadá? Tak to si zajděte na psychyatrii.
A řetězáky. Další problémek, ale ten panuje spíše na sblog.cz. Věřte tomu, nebo ne, ale lidi tam jsou schopni dát za sebou na blog i padesát řetězáků. No je to normální? Já říkám, že ne. Protože stejně, odpovíte na to a za pár dní by vaše odpovědi byly stejně jiné...
Necpite na blog takový hovadiny a radši napište nějáký smysluplný článek na nějáké smysluplné téma... Bude to zajímavější a dokážete tím ostatním, že dokážete i něco napsat, ne jen kopírovat hovadiny.
Já vím, možná už zacházím moc daleko, když vás tady přirovnávám k debilům a myslíte si, že ten debil jsem já. Dobře, máte na to právo, ale zkuste se na to podívat z mého pohledu. Nebo aspoň z pohledu někoho, kdo taky dřív měl blog přecpaný takovýma kravinama.
A k těm debilům, ano, přirovnávám ty, co jen kopírujou k debilům a to proto, že už mě to kopírování vážně sere. A nedivte se tomu, protože vím, co čem mluvím.
A ano, pokud chcete, vynadejte mi, jak musíte mít na blogiskách Tokio Hotel, jinak vám tam nikdo nepřijde, pro mě za mě mi nadejte do těch nejhorších věcí, je mi to jedno. I přes to dál budu psát články na tohle téma a dál budu bojovat na normální blogy, kde se to nehemží takovýma pičovinama typu Tokio Hotel, celebrity, pixelky, řetězáky... Prostě budu bojovat za práva blogů, které nekopírují.

Žádné komentáře:

Okomentovat