17. března 2009

17. 3. 2009


Ahoj lidičky, zdravím vás. A mám pro vás několik zpráv, takže dnešní článek do deníku rozdělíme do číslovaných odstavců. Je to neobvyklé, ale je tomu tak.
  1. Tak, projela jsem pingpong. Ale nevadí, můj oponent vyhrál zaslouženě. A víte, jak se to stalo, že jsem to projela? Stalo se to tak, že na mě hrál samé sekané podání. A to je něco, co já zaboha neumím vybírat. Ale budu se snažit se to naučit. Protože, jestli bude takovýto turnaj i příští rok, mámv plánu se zase zúčastnit a dotáhnout to aspoň o jedno kolo dál, než tentokrát.
  2. Zítra píšeme test ze zemplu a já to neumím, ale tak, něco tam nasekám a něják to dopadne. Nehroťme to. Stačí mi, když mi budete držet palce.
  3. Omlouvám se našemu povídkářskému triu, vlstně druhým dvoum z našeho tria, že jsem se eště nepustila do psaní naší společné povídky, ale pokusím se to napravit. Prostě nejsou nápady, tak se nezlobte. Pokudsím se se sebou něco dělat a v dohledné době sepsat Kapitolu 1.
  4. Tak to je asi všechno, tak držte palce, abychom všechno zvládli a aby se nic nezkazilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat