26. března 2009

Noc na Karlštejně


Tak jo, du rozpitvat další věc, co bude předmětem mého názoru. A to sice filmový muzikál Noc na Karlštejně. Tento muzikál vznikl na konci osumdesátých let dvacátého století a je hodně komediální. Já osobně jsem si ho oblíbila. :) Hrají tam takové hvězdy jako např. Waldemar Matuška, Jana Brejchová, Daniela Kolářová, Jaromír Hanzlík, nebo třeba Kopecký.
Muzikál je hlavně o tom, že v dřívějšícho dobách na hrad Karlštejn nesměly ženy. Vtipná zápletka, spousta humoru a to všechno v českém filmu. A co je na tom nejlepší? Konečně ho mám na dvd, takže si ho můžu pouštět a poslouchat to v době, kdy se flákám na netu a nemusím se šinot do obyváku a pouštět si to na kazetě. :)
Mám podivný pocit, že tento názor moc dlouhý nebude, ale to neřešte. Každopádně, všem doporučuju, aby se na tento muzikál podívali. Je to legrace a určtě se vám to bude líbit. Já vím, že dneska člověk není "in", když nekouká na HSM a jiné kraviny, ale co se takhle jednou podívat na hodnotný film? Já myslím, že by to dobré bylo. :)
Přeberte si to jak chcete a pokud jste se rozhodli, že se na to podíváte, určitě to udělejte. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat