8. dubna 2009

8. 4. 2009


Tak vás zase po dlouhé době zdravím. Důvod toho, že jsem tu nebyla, byl zase 4Story. Já si nemůžu pomoct, ale mě ta hra strašně chytla. No, pokusím se sem toho více přidat, ale nic vám slíbit nemůžu.
Nicméně, nejlepší na tom všem je, že dneska se u nás ve škole píšou maturitní písemky a tak máme volno, jako nižší ročníky. No není to bezva? Já bych řekla, že jo. Jsou to prodloužené velikonoční prázdniny.
Tak jsem spala do 12:00 a pak jsem se zbalila a šla jsem do města, takže taky dobrý. Navštívila jsem vágnera a nakoupila si pár věciček, takže ještě lepší.
Ale co mě zklamalo, je to, že Hraničářův učeň - Nositelé Dubového Listu stále ještě není. Ale doufám, že bude brzo.
Tak to je pro dnešek asi vše, tak se mějte a pápá.
Ale nebojte, myslím, že dnes ještě něco přidám. Ale nebude to hned teďkonc.

Žádné komentáře:

Okomentovat