30. dubna 2009

30. 4. 2009

Tak jo lidičky, tak se zase hlásím. Dnešek byl na pohodu. Čtvrtek bývá většinou na pohodu. :) Věřte tomu. Tak jo, dnešek začal hodinou anglické konverzace, ta byla docela na pohodu. Následuje matematika, ve které jsme počítali nějáký nerovnice. A co se u toho dělo? Celkem nic, jen na začátku hodiny Šálková měla nějáké poznámky a taky se nám povedlo ztratit třídnici. TEda mě ne, protože jsem včera nebyla ve škole, ale ostatním. Nicméně je docela dost dobře možné, že to zavinil nějáký učitel... Mno, co se dá dělat...
Suplovaná chemie proběhla naprosto bez problémů. Tak jo,abych to zkrátila, pak byla literatura a evidentně jsme utekli testu.
O volné hodině se mi povedlo dočíst Draky podzimního soumraku a začala jsem číst Elfí krev. Jsem docela na začátku, ale vypadá to dobře.
Aby se neřeklo, tak v informatice jsem četla povídku na http://tenrai.cz ale nedočetla, protože přišel na řadu excel. Řeknu vám ale, že je ten excel docela zábavnej, jak mě to nejdřív nebavilo...
A v němčině byla sranda jako vždy. Ale v němčině je ve čtvrtek s Masařikovou vždycky sranda. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat