8. května 2009

8. 5. 2009



Ahoj lidi, slibovala jsem vám, že se ozvu aspoň každý druhý den a zase jsem to porušila, co... Mno, to bude tím, že jsem musela makat do školy a taky, pondělí, úterý a středa chodím domů hodně pozdě. Toš mi to promiňte.
Každopádně. dneska ráno mě vzbudil mámin telefon. Zvonil jí a ona si normálně chrněla. Nicméně jsem ji probrala svým ječákem. Dále jsem si uklidila v pokojíčku, takže to vypadá zase pro jednou k světu. Mno, ano, už to tak bude, trávým den volna navíc uklízením. Ale zase na druhou stranu, baví mě to.
A co jsem dělala pak? Trošku hrála 4story a kompletovala děják ze základky. Chtěla jsem číst, ale to si nechám na večer, protože v tomhle hicu, co tu panuje bych nebyla schopna se na to soustředit. Nicméně, pokud někdo z vás neví, co by si měl přečíst, doporučuju Vraždy podle Shakespeara.
Tak se mějte a já du něco dělat, jen ještě nevím, co.

Žádné komentáře:

Okomentovat