9. května 2009

Scene styl


Takže jo, další věc, kterou si míním vzít na paškál. Tou věcí je Scene styl.
Na spoustě blogů nacházím scene obrázky, na kterých jsou holky s divnýma účesama a který ani nevypadají tak něják... přirozeně... Vpravdě, nikdy jsem nepochopila, co se vám na tom vlastně líbí. (Tím nechci nikoho urazit, protože to, co se vám líbí, je jen a jen vaše věc)
Přiznám se, že tak něják nepreferuju žádný styl, teda krom toho, že jsem posedlá fantasy, ale to se týká spíše knih.
Scene styl mi nepřijde jako nic světoborného, protože když se na to podíváte, tak zjistíte, že to je úplně všude na blozích a ti, co se podle scene stylu oblékají a česají, vypadají všichni na jedno brdo a kde je potom originalita, že...
Copak má cílem stylů být to, aby všichni vypadali stejně a aby se stejně chovali? Jako stroje přesně naprogramované? To se mi nezdá. Já vím, že možná rozpitvávám až moc, ale líbí se mi, když mě napadají všemožné možnosti.
Viděla jsem několik těch slavných scene a popravdě, vůbec jsem je nerozeznala od sebe... Tak jaký to má potom smysl... Všichni vypadaj stejně a akorát to mate.
Tak to by bylo asi vše a závěrem doufám, že se nikdo neurazí. Vězte, že to rozhodně můj záměr nebyl. Nicméně, budu ráda, když se vyjádříte a napíšete, jaký názor na scene máte vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat