22. června 2009

22. 6. 2009


Tak jo, dneska jsme měli ve škole až na devátou. Ale to bych nebyla já, abych to nepomotala. Byla jsem tam v osum. Mno, tak jsem volný čas zabyla čtením. Jak jsem psala, čtu Alchymistu.
Mno, první hodina, kterou jsme už opravdu měli, byla literatura. Doprobrali jsme Dantovu Božskou komedii. No, popravdě, nic pro mě. A ještě se Zemanová rozhodla, že budeme muset mít vlastní Máj od Máchy. Jako sory, ale Máj mi leze na nervy. Máj zakázat. Mno, taky máme mít kytici, tak to by šlo. Sice mám takový starý vydání, ale bude muset stačit.
Mno, potom byla matika a tam jsme probírali co bude zítra a neomluvené hodiny a rozlučku s August a tak dále. Mno a takhle uběhla celá hodina.
Po matice jsme měli Němčinu a to jsme se domluvili se začátečníkama a tak něják se to seběhlo, že jsme sledovali film Pelíšky. Mno, popravdě, já jsem to něják nepobrala, moc jsem nepobrala, vo co tam šlo, ale i tak, tak jako tak jsem byla začtená do alchymisty. No jo no, moje posedlost alchymií.
Ale bylo to dobrý. Potom už byl šlus a konec. A tak jsem šla dom a hrála 4story.
Mimochodem, taky se tak těšíte na prázdniny jako já? Už mám dokonce plány, co budu dělat. :) Tak se toho nemůžu dočkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat