21. června 2009

21. 6. 2009


Tak jo, je načase si přestat hrát na všech možných servrech umožnujících vlastní stránky zdarma a vrátit se sem. Měla jsem teď takové experimentální období, takže tu toho bylo pramálo, ale slibuju, že udělám vše pro to, aby se to změnilo. A začnu tímto článkem, kde vám napíšu, co jsem dneska dělala. Uznávám, moc toho nebylo, ale i tak.
Takže, začetla jsem se do knížky, kterou mám rozečtenou. Jmenuje se Alchymista a zpočátku se mi zdála nic moc, ale děj se ukázal dobrej. Mno, krom toho jsem si stáhla pár filmů a jeden ještě teď stahuju, protože je to pomalý jak nevím, co.
Jinak jsem toho moc víc nedělala. Já vím, já knihomol. Ale budu se snažit, abych toho dělala více. Taky se budu snažit zase začít psát povídky, protože to taky něják stagnuje... Mno, tak snad se zadaří...
Tak jo, vážení, závěrem článku bych vás chtěla požádat, abyste mi napsali všechno, co bych sem mohla přidat. Uvítám každý nápad, jakkoli hloupej bude. Neříkám, že každej vyplním, ale za inspiraci budu vděčná. Něják totiž nemám nápady. Takže dotoho a půl je hotovo a já du přemýšlet, co bych vám mohla napsat. Tak čauvec.


Žádné komentáře:

Okomentovat