5. června 2009

5. 6. 2009


Ahoj, tak se zase hlásím do šlužby. Dnešek proběhl víceméně v pohodě. Odpadla nám první hodina a pak byla angličtina. Probíhala v duchu toho, že jsme každý dostali téma a měli jsme na něj mluvit. Byla to zábava. :)
A pak byla biologie. Celou dobu jsem se modlila, abych nebyla zkoušená a popravdě, mé modlení se vyplatilo. Nezkoušela mě. Ale zato zkoušela celou řadu jiných lidí. No, evidentně mám víc štěstí, než je zdrávo. Ale, abych pravdu řekla, většinou jsem odpověď na otázku věděla. Ale zase na druhou stranu, jak se tak znám, jakmile by se zeptala mě, tak bych tu odpověď nevěděla.
Po biologii byla výtvarka a po dlouhé době došlo na malování. Měli jsme na programu komix. Já si vybrala fantasy téma, jak jinak. Celý komix jsem nazvala "Free to fly..." Jestli byste měli zájem, můžu vyfotit a dát sem. Ale asi jenom, pokud by byl zájem. Je to beze slov, takže to jsou jenom obrázky.
No, a pak, místo toho, aby nás milý pan profesor S. pustil dom, jsme místo tělocviku, který by tak jako tak nebyl, protože pan S. má nohu v gipsu, měli geografii. No, a H. a Ku. prezentovali Liberecký region. Nic moc, docela jsem se u toho nudila. Ale zase na druhou stranu, když já prezentovala Karlovarský, taky to nebyla žádná sláva. Nejsem na takový věci stavěná. Sice odprezentuju, ale nemám to ráda. Nejsem tip, co si užívá stání před lidma a mluvení.
Tak jo, to by asi bylo všechno, tak se mějte a já se asi ještě ozvu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat