16. září 2009

15. 9. 2009

Ahoj, tak vám tu zase jdu strašit. Vím, že jsem tu dlouho nebyla, ale neměla jsem žádné nápady. A popravdě, ani teď se mi jich něják nedostává... Mno, ale prostě doufám, že vám to nevadí. Mno, dneska jsme měli ve škole zase na devátou, což nebylo špatné. A jelikož nám chyběl učitel na zempl, měli jsme tři hodiny dějepisu. Pro někoho muka, pro mě důvod k oslavám. Mno, ale jelikož se ten jistý profesor vrátil, tak tělocvik nám bohužel neodpadl...
Také se mi konečně povedlo dočíst Darrena Shana, konkrétně, jedenáctou a také předposlední knihu.
PO škole jsem byla v knihovně a vypujčila jsem si tři knihy. Je to zázrak, ale měli třetí díl Mýtu. A ten se jmenuje Nástup mýtu, aneb prima dárek pro Aahze. Je to skvělá knižní série a vřele doporučuju všem, co se chtějí zasmát a zároveň mají rádi fantasy. :)
Mno, to je zatím vše a já doufám že dostanu nějáký nápad, co bych mohla napsat.

Žádné komentáře:

Okomentovat