19. září 2009

19. 9. 2009

Ahoj, tak dneska se toho moc neděje, krom toho, že mám konečně věci do tanečních. Sice jsem byla nucená obíhat půl města, ale mám dojem, že to za to stálo. Mám sukni, takový černý šaty po kolena a jedny krásný dlouhý večerní fialový šaty. Ano, budou se na nich muset nechat upravit ramínka, ale já když se jednou rozhodnu, že něco musím mít, tak jsem ochotná si za to ty tři tácy klidně vypláznout sama. Matka mi chctěla vnutit svůj nápad, že počkáme, ale problém je, že já když se rozhodnu, tak se mnou nic nehne...
Ale jsem spokojená. Což je u mě co se šatů týká dosti zvláštní. Ale holt, jsem divná, tak mě takovou berte a zvykejte si. Stejně do těch tanečních půjdu jenom proto, abych za dva roky, nebo spíš za tři, když počítám i tento, nevypadala na maturitním plese jak poleno, nebo jak slon v porcelánu.... xD

Žádné komentáře:

Okomentovat