24. září 2009

24. 9. 2009

Ahoj, tak dneska se mi vůbec nechtělo vstávat. Né, že bych nebyla vzhůru, to jsem byla, ale prostě, já sem se vzbudila o půl sedmé, tak dobrý, no, sem si říkala, že mám ještě víc, než půl hodiny čas, než budu muset vylézt, ale pravdou je, že mi to připadalo jako pět minut... NO, katastrofa... Když mi zazvonil ten budík, já měla sto chutí vzít ho, prohodit oknem a spát dál a ignorovat svět kolem sebe. No, ale nakonec jsem přeci jen vylezla, což se ukázalo jako správné rozhodnutí, protože dnešek byl i přes moje obavy z biologických praktik, legrace.
Jako první hodinu jsme měli češtinu, respektive literaturu, a, světe div se, mě to dneska bavilo. A to bylo možná tím, že jsme konečně probrali Shakespeara. Snad jediné téma, na které jsem se v literatuře opravdu těšila. Ale bohužel to nebyl výklad od profesorky, bylo nám to podáno formou referátu jednoho našeho spolužáka. Mno, myslím, že mám štěstí, že jsem četla, co jsem četla a že vím, co vím, protože spoustu lidí vůbec něják nepochytalo, o čem to ten Petr mluvil. Mno, pravdou je, že já bych to bývala taky nepochopila, kdybych neměla znalosti, který mám. Hlavní věc, kterou bych mu vytkla, je, že když uváděl díla, skoro vždy uváděl takový, který jsou hodně neznámý, narozdíl od toho, aby uvedl třeba Julia Caesara, Makbetha, Krále Leara a takové. Jak říkám, ještě štěstí, že tyhle hry vlastně znám. No, prostě, pokud máte někdo problém pochopit Shakespeara, nebo nemůžete najít chuť se do něj začíst, přečtěte si detektivku zvanou Vraždy podle Shakespeara. Napsala to ženská, která Shakespeara studuje a zabývá se tím, takže i přesto, že příběh je smyšlený, fakta, co tam jsou, jsou prostě fakta. A jsou tam úryvky z Shakespeara, který vás prostě donutí si to přečíst. A je tam moje oblíbená teorie "Chiméra", která vlastně pojednává o teorii, že pod Shakespearem se schovávalo několik jiných osob.
Dál tam pak je teorie, že Shakespeare má co dočinění s Cervantesovým Donem Quijotem. Mno, prostě si to přečtěte a uvidíte sami.
Další hodina byla kupodivu taky dobrá a to mi věřte, že o ZSV to opravdu neříkám často. Mno, prostě debata debata debata a skoro nic jsme neprobrali, takže hlavní účel splněn. A já si již konečně musím vytisknout ty skripta. Mno jo no, co nadělám,... Nic, akorát zas vyplítvám barvu. Ale s tím se nedá nic dělat, ty skripta potřebuju.
Jako další byla němčina, což není špatné. Byla konverzace, neboli konzervace, jak tomu říkám já a tentokrát jsme si hodně povídali. Na mě bohužel nepřišla řada, ale když se to tak vezme, tak je to možná i dobře, protože já si za boha nemůžu vybavit, co jsem dělala o víkendu. To bylo totiž téma, na které jsme měli mluvit. Mno jo no... Holt jsem sklerotik.
A jako další byla angličtina, což taky nebylo špatné, obvzlášť, když jsme prakticky nic nemuseli dělat. Celkově to probíhalo tak, že nám stačilo v pravý okamžik prikyvovat, že rozumíme. Vysvětlovaly se totiž budoucí časy, což není zas až takový problém. :) No, ale Zabloudilka to vysvětlovala líp. A taky jsme s ní víc mluvili, teď to je tak, že spíš mluví Profesorka, ale s tím bohužel nic nenaděláme. Ale to je fuk. Na konci hodiny jsem odevzdala knihu Pes baskervilský, kterou máme v angličtině číst. No jo no, slavný Sherlock Holmes mi nezabral víc, než dva dny čtení. A jelikož jsem ten typ, co si pamatuje, co přečte, tak jsem tu knihu mohla směle vrátit. Doufám, že nám v dohledné době dá další, ty oxford knihy se strašně dobře čtou.
No, po volné hodině, která následovala po angličtině, byla chemie. Dělali jsme jakýsi chemický rovnice, čili sloučeniny sloučeniny sloučeniny. Myslím, že jsem to konečně pochopila. Což je úspěch. Tak mi držte palce, ať to nezapomenu. Mno a taky bylo dobrý, jak se z hřiště pořád ozývaly rány, jako když někdo střílí... Strašně to rušilo výuku, no, teda, tu jsme rušili my, protože jsme se tomu smáli. :)
Mno, a pak byla dvouhodinovka biologických praktik. Nebylo to tak špatné, ale jsem ráda,že tu šarádu budeme mít jenom jeden rok. Pořád si totiž stojím za názorem, že se bez biologie obejdu. Maturovat z ní nehodlám, studovat ji v budoucnu nehodlám, tak k čemu mi je, že umím pojmenovat miliardu hloupých kytek? (Zahradníkem nebudu, kytky mi vždycky zdechly!!!)
Mno a pak domů a tam jsem teď a to je tak všechno, co se událo. Co se teprve udá, to nemůžu vědět. Ale budu muset někde sehnat kapesníček, než budeme mít v pondělí zase taneční.

Žádné komentáře:

Okomentovat