25. září 2009

25. 9. 2009

Ahoj, tak dneska jsme meli tělocvik na sedmou, takže katastrofální začátek dne, ale ukázalo se to jako celkem v pohodě. Běhali jsme šedesátku, která měla ale pouhých třicet metrů, takže celkem na pohodu. Mno, a taky jsme skákali přes švihadla, takže žádný problém. Mno, a potom byla geografie, což se taky ukázalo na pohodu.
A víte, proč? Protože profesor si prostě odešel a řekl, ať is prostě povíme o anglii a že on musí za ředitelem. Mno, takže docela sranda.
Pak byla fyzika, což se ukázalo jako rozhodně ne špatné. Docela jsem pochopila učivo, což je dobře. A kupodivu, ani dneska nebyl bordel, což je hodně udivující, ale zároveň potěšující. A potom byla matematika.
Ta se ukázala jako největší problém. Psali jsme písemku na tri rovnice o třech neznámých. Jako já vím jak to řešit, ale prostě jsem na to ne a ne přijít, takže ten test asi nebude zrovna nejlepší, ale myslím, že ať už to dopadne jak chce, důležitý je, že vím, jak se to počítá. Jestli jsem to vypočítala, nebo ne, to už mi přijde doclea vedlejší. Naženu to na dalších písemkách.
A pak byla latina. A byla suplovaná, a než se sežene profesor, tak bude vždycky suplovaná, protože naše profesorka je na mateřské, čeká děcko. A nejlepší na tom je, že my to ani nevíme... Dneska jsme se to dozvěděli prvně. Ale to je fuk, důležitý je, že asi čtvrt hodiny před koncem hodiny se ozval rozhlas a ředitel nám oznámil, že odpolední vyučování se ruší, takže jsme šli dom.
No, já si nejdřív teda šla napsat písemku z fyziky, na kterou jsem minulý týden v pátek chyběla. Jako napsala jsem to, což o to, ale místo, aby si to vzal, tak se mě na to ptal ústně a to je dobře. Dostala jsem za jedna, takže jsem happy. A teď jsem doma a všechno vám to píšu. :) A co vy? Jaký byl váš den?

Žádné komentáře:

Okomentovat