11. listopadu 2009

11. 11. 2009

Ahoj, tak jsem tu zase dlouho nic nenapsala. Mno, tak abyste věděli, mám k tomu dobrej důvod. A tím důvodem je škola. Nicméně, není to jediný důvod. Další důvod je, že jsem se vrhla na psaní. Píšu pokračování Temného Jezera, což je první "kniha" z cyklu Orb světla. Píšu druhou kapitolu. Ještě nevím, jak se bude jmenovat, ale píšu a píšu a doufám, že mě osvítí múza.
Ale zatím to vypadá dobře. Mno, tak takhle to je. Ve škole se nic nedělo. Jen normální učení a tak docela nuda. Mno, co už nadělám. Jen jediná dobrá zpráva, byl nám odložen test z němčiny. A sice na zítra. Mno, není to špatné, bude se to hodit. :) Alespoň má člověk více času se to našprtat. :)
Dále žádné novinky nemám. Snad jenom to, že se mi poté, co jsem dorazila ze školy povedlo usnout, ani nevím, jak. xD Mno jo no, to tak bývá, když člověk chodí spát ve dvě v noci. Ale bohužel se s tím nedá nic dělat, neboť v noci mám ty nejlepší nápady na povídky. :) Mno, tak mi držte palce, ať dneska napíšu alespoň ještě kus druhé kapitoly Temného jezera. :) Strašně se mi tahle moje povídka líbí. A popravdě, vůbec nevím, proč. :) XD

Žádné komentáře:

Okomentovat