17. listopadu 2009

17. 11. 2009

Ahoj, tak se zase hlásím. Dneska se nic neděje. Je to trochu smutné, ale člověk nic nenadělá. Mno, můžu říct, že jsem stahovala filmy. (Dala jsem se na pohádky) A popravdě, postahovala jsem jich docela dost. :) Mno, ale uvidíme, co z toho bude. :)
Mám pár nových obrázků, ale nejdřív je musím nafotit. Což se mi něják nechce. Další věcí je, že jsem znovu vyhrabala svoji MP-trojku a nabíjím ji, aby byla použitelná. Samozřejmě, to bych nebyla já, abych na ni nenahrála všechny svoje nové písničky, co jsem stihla postahovat od doby, kdy jsem ji naposledy uklidila do skříně. A že jich není zrovna málo.
Nicméně, největším paradoxem je, že tam mám písničky od Vivaldiho až po Heavy Metal. Prostě megamix všech možných stylů. Snad jenom HipHop a Punk tam nemám. Ale tyhle dva styly mi ani nechybí. Jo, taky tam patrně nemám žádný disco. Ale to taky nevadí. Tyhle tři styly totiž zrovna nemusím. Ale pravodu je, že já nevybírám podle stylu, ale přímo podle písniček. Když se mi nějáká líbí, tak je jedno, co je to za styl. xd

Žádné komentáře:

Okomentovat