24. listopadu 2009

24. 11. 2009

Ahoj, tak dneska byla zajímavá škola. Hlavně v tom, že jsem se dozvěděla, že písemku, kterou jsme měli psát minulý čtvrtek teprve psát budeme, což je dobře. Další dobrou věcí je, že se nám povedlo ukecat profesora Sargánka, aby nám odložil test na pátek, což není na škodu. Mno, latina taky nebyla špatná, ale budu se muset pustit do referátu na Pompeje. Ale to se zmákne. Mno, na děják byl supl, takže to taky nebylo na škodu. Jsem se aspoň konečně mohla vrhnout na tu knihu od Roberta Asprina - Války Hmyzu. (Nebo možná hmyzí války, ale to je fuk, protože je to vlastně to stejný) A fyzika taky nebyla na škodu. VYpadá to, že z testu, který jsme psali před čtrnácti dny mám dvojku, což je podivné. Ale to se neřeší. A tělocvik, ten byl kupodivu dnes nejlepší částí dne.
Byla jsem z holek převlečená první a tak jsem šla do tělocvičny, kde zatím byli jenom hoši. Mno, takže jsem začala již s nima. Nebylo to špatné. Až na to, že jsem musela běžet o dvě kolečka víc, než holky, který přišly až bůhví, kdy. Ale to se neřeší. Holky měly jednu půlku tělocvičny a já s klukama tu druhou. Hráli jsme basket. Jmenovitě takovej ten, jak se hraje jen na jeden koš a jak se to může vidět v amerických seriálech. XD
Mno a na závěr jsme si dali basket přes celý hřiště. Takže přes přestávku. Mno, takže kluci a já jsme vlastně přetahovali, zatímco holky šly již pryč. Ale nebylo to na škodu, protože to byla pěkná hra.
Mno a když jsem dorazila domů, tak jsem šla do knihovny a pučila si čtyry knihy a následně jsem si ještě šla za roh do obchodu koupit pití, protože jsem ho včera v noci dopila. No jo no, holt se mi špatně polykalo a když se mi špatně polyká, tak piju jak duha. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat