26. listopadu 2009

25. 11. 2009

Ahoja, tak dnešek docela ušel. Myslím, že to bylo hlavně proto, že byla výtvarka. Mno, malovali jsme cosi secesního, bo co. Ale to je fuk. Protože já mám tendenci si malovat po svém. A to jsem dělala i dneska. Ale neřešte. Mno, a výsledně jsme byli puštěni dřív domů a tudíž v mém případě do hudebky. Mno, tam to bylo ještě lepší. Dostala jsem job. Budu zítra pracovat v šatně na dominikánské ulici 2, v malé sněmovní síni tam je koncert, jehož výtěžek jde na léčbu alzheimra. Mno a to, co mi lidi zaplatí za šatnu, to jde do mé kapsy. xD Mno neber to, obvzlášť, když se hodí každá korunka. xD Tak se na to těším. Budu tam od čtvrt na šest od odpoledne. Škola mi končí ve tři a pak jdu ještě do knihovny, barviče a vágnera, takže mám co dělat, a v knihovně budu pravděpodobně platit pokutu, ale pravdou je, že mi to nevadí. Bude to teprve podruhé. Holt nestíhám číst XD Mám těch knih teď něják moc. xD
Jo, chtěli byste, abych sem dala fotky prasestřenice a prabratrance? Je jim pět a čtyři.

Žádné komentáře:

Okomentovat