23. prosince 2009

23. 12. 2009

Ahojky, tak jsem zaes tu, no jo no, sem se zas rozhodla něco napsat. :) Zjistila jsem, že když jsou prázdniny, tak vstávám docela brzo, ale jakmile mám jít do školy, tak se mi z té postele prostě nechce. xD (Jsem to zjistila brzo, co? *ironie*)
Mno, a nejdivnější na tom je, že jsem dneska v noci vůbec neusnula. A to je divný, protože to bych tipovala až na noc z dneška na zítra, když už. No, smiřte se s tím, že jsem divná. Mno, takže jsem z postele vylezla o půl šesté ráno. No, dyť říkám, že jsem divná.
Máma ještě musela dneska do práce, tak jsme si tak ráno povídaly a připletla se tam kočka a vysloužila si přezdívku UFO. Rozšifrujte si to jak chcete. Klidně to může být i ten starý známý Unknown flying object. I když by asi v tomto případě to lítání fungovalo jenom z hora dolů. XD Ale i to je lítání, tak co tady vlastně řeším, že?
Mno, pak samozřejmě táta zaspal, takže když se probudil, tak vystartoval jako namydlenej blesk. A kolem desáté přijel tetin manžel a dovezl tetino starý kolo, který ted patří mojí matce. Mno a potom jsem zalezla do postele a pak přišel táta, aby namontoval stromek do stojanu. Mno, sem se ani neobtěžovala vylézt z postele. Mno jo no, jsem dospávala to, co jsem nenaspala v noci. :)
Ale nejhorší je, že ten zpropadenej sníh si dovolil roztát. To mě profesionálně sere. Jsem se totiž těšila, že budou pro změnu Vánoce na sněhu. Ale evidentně mám zase smůlu... Ach jo, co nadělám....
A co vy, těšíte se na štědrý den? Já strašně, konečně dostanu ten notebook, kterej jsme původně měla dostat už k narozeninám. :) Mno, ale nebyly prachy, tak ho budu mít až téď.

P.S. Kdyby bylo venku tak, jak na tom obrázku, budu šťastná. :) Miluju zasněženou krajinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat