29. ledna 2010

29. 1. 2010

Ahoj, tak jsou pololetní prázdniny a já si léčím rýmu. Je to k vzteku, protože mě ta rýma nebaví. Jinak čtu a flákám se. Neboť se mi ani nic dělat nechce. Jsem líná, ale od toho jsou prázdniny. I když jenom jeden den. Mno, jinak momentálně ani nemám nápady na psaní. Ale jedno vím určitě, dneska se nic zajímavýho neděje. Jen venku nepřetržitě sněží. Chvíli víc, chvíli míň. Je to k naštvání. A navíc se mi ani nedaří lyžovací hra a ztratla jsem sešit, kde jsem měla poznámky k Heroesu III. To je to nejhorší. I když, teď mě napadá, kde by možná mohly být. Ale jestli tam nebudou, tak to bude vážně k vzteku, protože psát to všechno znova, to se mi chtít nebude. A navíc, ono by to ani nešlo, protože si nepamatuju, tak tam šly ty měsíce po sobě.
Mno, držte palce, ať to najdu a já mizím.

Žádné komentáře:

Okomentovat