4. února 2010

4. 2. 2010

Ahojky, dneska byl upe super den. Začalo to literaturou. Mno, ta ještě tak skvělá nebyla, ale dobrý je, že jsem nebyla zkoušená. Takže to přece jenom v jistém směru dobré bylo .Mno, pak jsme měli ZSV, což taky nebylo špatné. Nicméně, příští čtvrtek budu dopisovat písemku na Webera. Mno, ale to se zmákne. A pak byla "volná hodina", ale nebyla to volná hodina jako taková, jenom jsme měli suplovanou němčinu. Mno, tak takhle. A měli jsme na supl Holýho. Já si původně myslela, že si budu číst, ale něják na to nedošlo, protože jsem si místo toho povídala se sabčou o knihách. A později se do našeho rozhovoru zapojil i Holý. Mno, tak ale nebylo to k zahození. už dlouho jsem si totiž takhle dobře s nikým nepopovídala.
Mno, potom byla angličtina, ta taky nebyla špatná. Zajímavý je, že jsme se od Aidsu dostali k pověrám a od nich ke kloktání. No není to divný? Ale sranda byla. A půlka třídy při vyučování hřadovala na topení.
A o volné hodině jsem konečně četla Za modrým měsícem.
A pak byla chemie a psali jsme test. Já dva, protože jsem v pondělí chyběla. Mno, ten dnešní test mám na plný počet bodů, což se mi v Chemii snad stalo poprvé. Ale jsem za to happy. A ten pondělní byl napsaný na dvojku, za což můžu být jenom ráda, protože jsem toho polovinu otipovala, ale vyšlo mi to.
A v chemických praktikách jsme si hráli se stavebnicí. Ale ne s ledajakou. Byla to stavebnice určená k sestavování modelů sloučenin. Mno, takže jsme si to pořídně užili. A co je nejlepší, z téhle laborky nemusíme vypracovávat protokol. xD
A úplně nejlepší je, že máme zítra až na devátou, místo na sedmou. XD

Žádné komentáře:

Okomentovat