5. února 2010

5. 2. 2010

Ahojky, tak dneska jsem byla v kině na Avatarovi ve 3D. A bylo to náhodou skvělý. Jak jsem na to nejdřív nechtěla jít, tak teď jsem opravdu ráda, že mě máma ukecala. :) Nebudu psát, o čem to je, protože bych tak zkazila překvapení těm, co to chtějí vidět a ještě neviděli. Mno, jinak se nic nedělo a zítra mám barák sama pro sebe, protože máma jede do Sedlnic, což jsem odmítla. :)
Taktéž jsem byla v knihovně a pěkně mě serou, protože nemají Myšn impasybl aneb svérázný mýtus, nebo jak se to jmenuje. Prostě čtvrtý díl mýtu. Mají to jenom někde v Heršpicích v knihovně a tam teda rozhodně nechodím. Obvzlášť když jsem z upe jiné části města. I tak už chodím do dvou knihoven. xD
Mno, to je dneska z dneška asi všechno... Ale kdo ví, třeba ještě nějáký ten článek přidám. xD
Mimochodem, kdybyste náhodou zjistili, že některé z videí, co tu mám, nefunguje, tak mi to prosím napište. Bych to kdyžtak smázla, nebo dala fungující verzi. :) Dík.

Žádné komentáře:

Okomentovat