12. března 2010

12. 3. 2010

Tak jo, než jsem se dopravila do školy, tak bylo všechno docela v pohodě, zmatek nastal až tam. Myslela jsem, že máme normálně tělocvik ráno na sedmou, jenže, to zase ne... XD Pan Sargi si usmyslel, že budeme mít dvě hodiny geografie.
Mno, takže jsem málem přišla pozdě, no, co nadělám. Ale stihla jsem to. Sice v poslední vteřině, ale ano. A tak jsem tu geografii přetrpěla. A pak byla fyzika. Co nám dali místo Prokopa Vodáka, tak to i docela chápu.
Vodák totiž byl vyslanej za Jihomoravskej kraj, když sestavovali ten studijní plán, nebo co, takže tím, že ho máme, se vlastně učíme jenom to, bez čeho se opravdu neobejdeme. Tím, že tam byl vlastně ví, co je a co není důležitý a tudíž nám říká jenom to důležitý. Mno, a to zajímavý.
Teď se ve fyzice zabýváme kmitáním, tak jsme si říkali, kde všude se to využívá. Například tlumiče u kola, taková ta pružina, nebo kmitání, když ladíte rádio, a podobný. Bylo to zajímavý. :)
Mno, pak byla matika, to nebylo špatné. Sice jsem dopisovala písemku, ale musím říct, že si myslím, že to mám celkem dobře. Ale nepředbíhejme, šak ono se ještě uvidí. A pak byla latina. A ta kupodivu taky nebyla špatná. Probírali jsme číslovky a budoucí čas. Docela dobrý. Akorát už bych se konečně měla naučit vzor Miles, milites a Carmen, carmina, protože to asi vážně budu potřebovat a už mě nebaví si každou hodinu psát taháky na ruku.
A pak byla volná hodina, a ta dopadla tak, že jsem ji strávila v učebně 204, kde jsme potom měli mít angličtinu a četla knihu. Vzhledem k tomu, že jsem dočetla Hadí hlavu, což je sedmý díl Alexe Ridera, tak teď čtu Stíny v létě. Není to špatné, ale připadá mi, že ten spisovatel je snad napůl japonec, nebo co. Předělal si japonský přídomky do vymyšlené řeči a už jede. Ze senseie udělal kvo. A já to předělala na kvočnu. xD
Ale jinak je to kniha dobrá. Sice nejsem ještě moc daleko, ale to nevadí. V angličtině jsme potom začali v Laseru lekci, teď nevím, jestli 12 nebo 13, ale je to fuk. Každopádně je to o umění. Mno, tak a teď, považte, já mám donést do školy svoje výtvarný díla. Mno, můžou zapomenout na to, že to bude ve středu, protože to mám flétnu. A táhnu velkou tašku not a fléten a ponesu ještě basovou flétnu.
A pak konečně hurá domů. A další dobrá věc je, že jsem nemusela dlouho čekat na autobus, jel skoro hned. A teď jsem doma, nějákou dobu sem hrála 4story a pak sem nějákou dobu spala a teď vám tady píšu článeček. xD
Mno, ještě jedna věc, než to ukončím, během víkendu se můžete na Mermazon blog těšit na recenzi na Hadí hlavu. Protože mám v plánu tam psát opravdu každou knihu, kterou přečtu, i kdyby to měl být ten komix Cour a Courek, co si schovávám od dětství, protože je to unikát. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat