22. března 2010

22. 3. 2010

13
Ahojky, tak zase po dlouhé době píšu. Ráno jsem, jelikož máme v pondělí až na devátou, dospávala, protože jsem včera, no, ono to bylo už vlastně dneska, šla strašně pozdě spát. Mohlo být kolem druhé ráno. xD Ale to jsem celá já.
Jako první hodinu ve škole jsme měli němčinu. A začali jsme se učit druhý pád, který nám je na nic a na houby, protože jde opsat předložkou von a třetím pádem. No řekněte, tak k čemu nám to potom je?
A pak byla angličtina. Nejprve jsme si říkali o Austrálii, jako jedné z anglicky mluvících zemí a potom jsme si měli zvolit témata na prazentačky. Já si vybrala Grand Canyon, protože to mohlo být z jakékoli anglicky mluvící země. A ten jsem si taky vybrala z důvodu, že už jsem o něm jednou měla na základce referát a tudíž to nebude takový problém. Tedy, za předpokladu, že najdu pěkný obrázky. Ale, docela se na to vytváření a následně i prezentování těším, což je u mě s podivem, protože takovéto podniky nenávidím.
A pak byla matika a zjistila jsem, že jak jsem byla minulý týden nemocná, že stihli probrat Tangens a Cotangens, ale na druhou stranu, myslím, že se mi do toho povede docela dobře vplout. Jenom si musím zapamatovat, kterej je svislej a kterej vodorovnej. XD A jestli nechápete, co tímhle teď myslím, myslím, že můžete být jenom rádi.
A pak byla volná hodina a to mě odchytil Petr, že abych mu na jakejsi papír s tím, že senát pořádá fotbalový turnaj, namalovala nějáký obrázek zaměřený na fotbal. Nejdřív jsem se ho chystala poslat za Sabčou, protože si myslím, že maluje líp než já, ale když řekl, že ho všichni, lidově řečeno, poslali někam, tak jsem souhlasila. A nakonec mě to i bavilo. xD Alespoň, že se mi to povedlo udělat tak, abych nemusela malovat celýho fotbalistu.
A pak měla být chemie, ale msíto toho bylo ZSV, protože Holý je někde boh ví, kde. A pak jsme šli domů, protože nám Martin oznámil, že suplovaná biologie díky tomu, že se přehodilo ZSV, odpadá. :) A tak jsem dorazila dom a šla spat. Ale neusla jsem a tak teď sedím tady a píšu tendlencten článek. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat