26. března 2010

26. 3. 2010

17
Ahoj, tak zase píšu. Musím říct, že dnešek ušel. A to i ten tělocvik na sedmou, který mi normálně pije krev. A víte, proč ušel? Proto, že už konečně nehrajeme basketbal, ale přešli jsme na voliš.
Ten mě totiž strašně baví. :) Sice jsme s tím teprve začali, ale to nevadí. Věřím, že s profesorem Sargiho tipu se k samotné hře dostaneme brzy.
Mno, pak jsme taky měli zeměpis, ten docela ušel, pak suplovaná fyzika, kdy jsem si četla psa Baskervillského. A matika, kde jsme probírali rovnice goniometrických funkcí.
V latině jsme psali menší testík a nedopadlo to nejhůř, i když je pravdou, že to samozřejmě mohlo dopadnout i líp. xD
A pak byla volná hodina, kdy jsem si čečtla. A to bylo dobré. Protože mě ten Sherlock Holmes začíná bavit čím dál víc. Ale nechme Sherlocka Sherlockem.
A pak byla samozřejmě angličtina. Mluvili jsme o hudbě a pak jsme kontrolovali úkol, jenže jsme ho nestihli dokontrolovat, takže máme práci na příště, což bude ale až po velikonocích, protože ve středu Prchalová je bůh ví, kde.
A pak jsem šla domů. A ještě musím říct, že venku je krásně. A to znamená, že kočka se zdržuje doma co nejméně. xD Ale co naděláme, že?
Kurník, měla bych se naučit nezačínat každý odstavec slovy "A pak", protože to vypadá blbě. Snad se mi to povede. Teďkonc poslouchám Achmed, the Dead Terrorist, takže pohodička. Rozhodně doporučuju, a to i přes to, že tomu třeba nebudete úplně rozumět.
Kdyžtak písněte, co bych mohla rozpitvat v názorech, každý nápad budu kvitovat s povděkem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat