25. března 2010

25. 3. 2010

16
Tak jsme dneska ve škole skončili extrémě brzy. :) Ale na druhou stranu, ono se to vyplatí. A navíc, proč tam trčet hodinu volna jenom proto, abysme potom měli supl... xD A tak to šla Kiki vyjednat, abysme mohli o půl dvanácté jít domů. A povedlo se.
Ale nechme dnešek zatím stranou, chci psát o včerejšku, protože večer jsem na to už neměla nervy. XD Takže, byl koncert. A povedl se. Hráli jsme v Konventu Milosrdných bratří. A hráli jsme Tři Jihočeská kolečka a Tři oříšky pro Popelku. Jedno bylo s paní učetelkou Mikuláškovou a druhé s Daškovou.
A oboje se povedlo na výbornou. A já pak prostě zdrhla dom. Ale, tomu byste nevěřili, já jela tak složitě, že už to snad složitěji ani nešlo. xD
No fakt, nejprve mi před nosem ujede pětka, tak čekám, co pojede. Jede dvojka, tak jedu. Vystoupím na Nových sadech, kde mi před nosem ujede jednička, tak čekám, zase, co pojede. Jede třináctka. Jedu tedy na českou, kde jede jedenáctka, kteoru jet nemůžu, protože jede do technického, nebo technologického parku, bo kam, tak čekám, protože nápad jít o půl osmé večer přez město, se mi moc nezamlouvá.
No, takže jede trojka, tak jedu. A vystoupím na rosického náměstí, tam si nechám ujet čtyřiačtyřicítku, protože se mi nechce jít do toho kopce, kterej bych musela pak tady u nás vyšlápnout, ale pak jede konečně šedesát sedmička, takže jedu a ta mě doveze skoro až domů. Mno, a co se nedozvím? Naši dorazili jenom chvilku před náma. xDAle to už je jaxi vedlejší.

Mno, ale dnešek, takže, nejprve jsme měli literaturu a probírali jsme román Červený a černý, který shledávám nudným a pak Alexandra Dumase, který napsal Mušketýry a jeho syna, kterej napsal nějákou ptákovinu. Mušketýry jsem sice nečetla, ale viděla jsem četná filmová zpracování a to i jedno, které je věrnou kopií knihy, takže je číst ani nebudu.
Mno, pak bylo ZSV, kde nás Rychťa sprdnul za naše práce, že se z toho moc co nedá, ale já vám něco povím, mi je to v celku jedno, protože ZSV je pro někoho, kdo se tím nehodlá zabývat jenom ztráta času, takže se snažím proplouvat tak, abych měla celkem slušný známky, ale zase ne, že by mě to bavilo. A musím říct, že letos se mi to daří.
A pak byla suplovaná němčina, kdy jsem si dělala úkol do Angličtiny a pak četla Psa Baskervillského, čili Sherlocka Holmese. Jsem se totiž do toho něják zažrala. xD A pak byla ta slavná angličtina, ale uča se naštvala, že skoro nikdo neměl úkol. Já ho měla, takže jsem dneska excelovala.
A pak jsme šli dom, protože být tam dvě hodiny jenom proto, že jedna z nich je suplovaná a druhá volná, to mi přijde jako blbost. A obvzlášť, když to Kiki vydomlouvala. Takže jsem tu a asi zapíšu Stíny v létě, které jsem včera dočetla na Mermazon.

Žádné komentáře:

Okomentovat