3. března 2010

3. 3. 2010

Ahoja, tak dneska byl dobrej den. Byl to třetí den prázdnin a mně se i přes to, že jsem šla spát v jednu v noci, povedlo vstát kolem deváté ranní, což je úspěch. Kolem jedenácté potom přišel otec a pracovník od UPC a montovali něco na set top boxu. Ztrácely se totiž kanály. Mno, nakonec se ukázalo, že za to mohla vadná zásuvka a tak to ten chlap opravil. Teď už by se nám teda žádný programy ztrácet neměly. Nicméně, vzhledem k tomu, že já osobně se na televizi nedívám, tak mi to může být úplně ukradený. xD
Mno, pak jsem se věnovala blogu a napsala článek "Omluvy", který si můžete přečíst v rubrice Ann → Názory. Tak tam to je. Mno, a potom přišla matka a šly jsme do knihovny. A jo, málem bych zapoměla, odinstalovala jsem Heroes of Might and Magic IV, protože díky tomu, že byl nainstalovanej mi nešly spustit Simsy. A to mě jako opravdu vytáčelo.. XD
Ale teď už spustit jdou, což je dobře. A v knihovně jsem si pujčila jakousi podezřelou fantasy a pak Sherlocka Holmese. Jsem se do něj totiž poslední dobou něják zažrala. xD Ale zvykejte si, protože, jak jsem myslím již psala, když mě něco navnadí, tak se nezdám. xD
Mno, je teprve půl páté, takže spousta času ještě před námi, uvidíme, co můj mozek ještě vyplodí. Asi budu brouzdat po článcích členů autorského klubu a budu doufat, že mě tam něco inspiruje. :) Držte mi palce, jo?
A obvyklá ediční poznámka: Kdyby vás napadlo něco, co by se dalo rozpitvat v rubrice "Názory", tak budu vděčná, když mi to sdělíte do komentářů, popř přes zprávu autorovi, protože mi docházejí témata. A varování: O Ekologii nic psát nehodlám, protože to jde jaxi mimo mě a nedá se na to napsat pořádný názor. xD Jsem divná.

Žádné komentáře:

Okomentovat