3. března 2010

"Omluvy"

Tak jo, osvítila mě múza. Napadlo mě, že bych se mohla něják vyjádřit k tomu, jak se pořád všichni na blozích omlouvají, že tam nebyli. xD Je to na houby. Pokud se chcete omluvit, tak přidejte normální článek a tu omluvu připište na konec, no ne?
ale zas na druhou stranu, dyď on se svět nezboří, když na tom blogu chvíli nejste, nebo když přidáte míň, než dvacet článků denně, no ne? Já jsem měla třeba takový období, že jsem přidala jenom šest článků za měsíc a omlouvala jsem se za to? Ne. Jasně, když se na tom blogu třeba opravdu ten měsíc vůbec neukážu, tak nějákou malou omluvičku šoupnu do zpravodaje, ale že bych psala omluvy roztažený na dvě strany a do samostatnýho článku? To je trochu přehnaný, no ne?
Blog děláte pro sebe, ne pro ostatní. A pokud vím, tak sami sobě se omlouvat nepotřebujete. Jasně, když třeba něco zprasíte, tak se omluvit můžete, ale za nepřítomnost na vašem vlastním blogu? To mi něják není jasný. Ještě bych to chápala, kdybyste blog vlastnili s někým na půl. Ale takhle?
Není lepší třeba místo omluvy napsat nějáký pěkný článek o tom, co jste dělali, že jste na blogaření neměli čas? To se podle mě vyrovná stovce omluv. Nebo pár fotek? To taky není na škodu. (To mi připomíná, že bych mohla jít fotit, když je venku tak krásně...xD)
Ale zpět k těm omluvám. Jak jsem řekla, zkuste místo miliardy omluv, který se ani nedají považovat za pořádný články, radši napsat nějáký smysluplný článek. A pokud bez tý omluvy vyloženě nemůžete existovat, šoupnout ji na konec toho článku. Nebo si zařídit takovej zpravodaj jak mám já a šoupnout ji třeba tam. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat