31. března 2010

Vánoce... V Březnu!

18
Mno, tak to vypadá, že blog.cz nám připravil další podivné téma do tématu týdne... A jsou to Vánoce. Já osobně se teda v Březnu vánočně naladit asi nedokážu. Mno co, alespoň to bude takový pohled z venčí. xD¨
Co jsou vlastně tedy Vánoce? Technicky vzato by to měl být křesťanský svátek, ale bejvávalo... Dnes je to způsob, jak obchody vydělávaj velkej majlant. Protože dárky jsou dnes velmi často kupované.
Málokdo dnes dává na Vánoce dárky vlastní výroby. Neříkám, že se takoví nenajdou, ale je jich málo. Dnes dárky většinou kupujeme. Možná, že to trochu ztrácí to kouzlo, ale nadruhou stranu, pokud máte zálusk na nějákou dražší věc, tak na Vánoce vám to většinou projde.
Zkuste si v Květnu požádat rodiče, kteří mají pouze průměrný příjem, aby vám koupili nějáký pořádný notebook... Vězte, že vám to nevyjde. Teda, za předpokladu, že nemáte v Květnu narozeniny...
Ale zkuste to na Vánoce a tehdy vám to asi i projde. Teda, pokud jste ochotni se vzdát kvůli jedné věci obrovské hromady dárků.
A pak tu máme tu takzvanou Vánoční atmosféru. Já osobně se bez toho obejdu. Přiznám se, že jako malá jsem z Vánoc bývala nadšená, jenže, čím jsem starší, tím mě to baví míň. Například takový stromeček...
Při strojení to udělá pěknej svinčík a při odstrojování taky. A potom se ho ještě musíte zbavit... Nám například ještě pořád stojí na dvoře. Sice odstrojený, ale stojí. Mno, a akorát to tam vadne a uvadá a dělá bordel.
Navíc, on je sice čas Vánoc určen k tomu, aby se sešla rodina, ale proč by se sakra měla scházet v jeden předem určený den? Dyť proč bysme se nemohli sejít například vprostřed května, no ne? Nepotřebuju Vánoce ani k tomu, abych si dala kapra...
Ano, tento svátek má sice křesťanský význam, ale vzhledem k tomu, že je mi nějákej Her Gott (Bůh) tam nahoře vcelku ukradenej... (Věřím na draky, ne na nějákýho chlápka se svatozáří), tak to, co se má dělat o vánocích můžu s klidem dělat i jindy. Sory, jestli tady urážím nějáké křesťany, není to tak míněno. Jen poukazuju na to, že pro mě, jako pro nekřesťana, vlastně nemají Vánoce žádný přímý význam, protože dárky můžu dát kdykoli si zamanu, kapra můžu mít taky, kdy si zamanu a stromeček nechci, protože jenom dělá bordel.

Žádné komentáře:

Okomentovat