16. dubna 2010

16. 4. 2010

27
Ahoja, vím, že jsem tu dlouho nebyla, ale nebojte, ještě žiju. Jen jsem něják neměla náladu psát. No, to tak občas bývá. Ale berte to tak, že když člověk propadne křížovkám, tak něják na nic jinýho nemá chuť. XD Ale co je moc, je příliš. Jsem si řekla, že nemůžu jenom sedět nad křížovkama a nedělat nic jinýho, taže mě tu máte zpátky.
A co dneska bylo? Mno, zase jsme v tělocviku hráli volejbal. Teda, ono se to za volejbal ještě moc považovat nedá, je to zatím nácvik. Nicméně, přiznám se, že bych mnohem raději už zkoušela celkově hru, než takovýhle věci, ale vzhledem k tomu, že tam máme lidi, kterým to prostě nejde, tak chápu, že je to nutný.
Neříkám, že jsem nějáký přeborník, ale myslím si, že patřím ve volejbalu mezi ty lepší. Netvrdím, že jsem nejlepší, ale doopravdy si myslím, že patřím spíše k těm lepším. Víte, ono to procvičování s Monikou na základce udělalo hodně.
Pak jsme měli geografii a byl nám odložen test. Osobně jsem se dneska docela zapojovala, když se nás na něco Sargi ptal, takže takže... Začali jsme probírat Evropskou Unii, takže něják tak.
A pak, jelikož naše třídní je nemocná, jsme měli dvouhodinovku fyziky. Potěš pánbůh... Ale tak, na jednu hodinu částečně zmizel, protože nám šel cosi kopírovat, takže jsme všichni ostentativně lustili křížovky z mladé fronty,kteoru ve škole dostáváme. Zadax, tak neber to, že...
A pak nás čekala už jenom poslední hodina, což byla latina. Psali jsme takový menší testík a Tešnarka se naštvala na Kubu, protože měl referát jenom okopčenej z internetu. Ona je totiž ten tip, který má radši, když nejprve zabrousíme do knih. A popravdě, v tomhle s ní musím souhlasit. Když jsem byla dneska v latině odnést třídnici, tak druhá skupina měla ty prezentace na počítači, ono je totiž období prezentací, ale popravdě, jsem ráda, že v jejich skupině nejsem, protože prezentace v power pointu mě vážně nebaví.
Radši mám materiály zpracovaný mimo počítač. Jasně, text si napíšu na počítači, ale obrázky a tak, tak to mám radši tak, když si je najdu v knihách a pak prostě pošlu ty knihy. Přijde mi to tak lepší. Mno, ale to je věc názoru. :)
A jelikož naší půlce odpadla angličtina, tak jsme šli o půl dvanácté domů. To je pěkný, ne? Já bych řekla, že jo.
Tak ale teď jsem z toho jelen. Když jsem jela ze školy, bylo hezky, když jsem přišla domů, spustil se strašlivej liják, jenže teď tam je zase pěkně, tak jak to sakra mám chápat? Si to počasí ze mě střílí, bo co?

Žádné komentáře:

Okomentovat