3. dubna 2010

3. 4. 2010

22
Zase si pouštím písničku Eldorádo, kterou můžete najít ve článku s trošičku starším datem. xD Já jsem na ní závislá... XD To jsem celá já, že?
Ale chtěla jsem psát něco jiného. A to, že sem včera dočetla psa Baskervillského a konečně začala číst Mýtus. Ne, že by mě pes Baskervillský nebavil, ale prostě, Mýtus je Mýtus.
Na jedno jsem se ale vykašlala. Začala jsem to totiž číst na přeskáčku, nebaví mě čekat, až v knihovně bude ten který díl, to bych se totiž taky nemusela dočkat.
Mimochodem, docházejí mi nápady, co psát do rubriky názory... Nechcete mi poradit? Byla bych vám neskonale vděčná. Zkusím něco v ymyslet, ale výsledek není zaručen, protože mi to dneska něják nemyslí.
V tuhle chvíli prodávám na 4story brnění a Tajné dokumenty úrovně 31. Mno, ale to vás asi zajímat nebude. To je jedno. A co Velikonoce, jak se těšíte na pondělí? Já za sebe můžu říct, že tohle budou asi první velikonoce, které nebudu trávit v Sedlnicích u tety, ale tady doma v Brně. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat