5. dubna 2010

4. 4. 2010

23
Dneska jsem kupodivu vstávala docela brzy. Už v devět ráno. A to je na mě výkon. Ale zase na druhou stranu, když se to tak vezme, tak o prázdninách mi vstávání nedělá takový problémy, jako když mám jít do školy. xD
Mno, potom jsem se tak něják vrhla na hraní Simsů, což je vám strašnej požírač času. Ale to je fuk. Stejně jejich hraní nebude mít dlouhýho trvání. Vzhledem k tomu, že tak něják všechno dělám nárazově...
Máma pak jela na kole do Obi, protože chtěla kočce koupit žrádlo. Zároveň si koupila odpadkový koš. Takovej ten, co se otevře, když stoupnete na pedál.
A pak jsme barvili vajíčka. Na červeno, modro a fialovo. Sice ty vajíčka nejsou bílý, ale s tím se holt člověk musí smířit. A mně to ani nevadí.
Tak si říkám, že ještě sákriš musíím na http://mermazon.blog.cz zapsat další díl mýtu, který jsem dočetla včera v noci. Jmenuje se Zrádný mýtus, aneb jak se to málem nevyplatilo, ale víc vám teď neřeknu. Nejprve to zapíšu a pak si to můžete přečíst na mém blogu, sloužícím jako čtenářský deník.
A to je asi pro dnešek vše. Nicméně to, že mi můžete napsat, na co bych mohla napsat svůj názor, či o čem bych prostě mohla napsat článek, to pořád platí. Vzhledem k tomu, že nemám nápady na žádný jiný článek, než na deníkový, tak by se mi nějáká ta menší rada hodila.

Žádné komentáře:

Okomentovat