5. dubna 2010

5. 4. 2010

24
Včera jsem na mermazon zapsala Zrádný mýtus aneb jak se to málem nevyplatilo a tím mám pocit jsem včerejší práci zabalila. Mno, ale dnešek je naprosto skvělej.
Začalo to tím, že mě táta vymrskal a pak, na moje doporučení, vymrskal i mámu. A já mu pak vnutila vajíčko. Protože si nechtěl vzít vajíčko, který jsme včera barvily, já a máma.
A pak šel do práce. A já byla donucena probrat všechno svoje oblečení a vyházet to, co je mi buď malý, nebo to už nenosím. Mno, řeknu vám, že mi zůstala poloprázdná skříň. Ne, že by mi to vadilo. Spíš mi bude vadit, až bude nutný nakoupit nový věci, protože mě to nebaví.
Ale, pak jsem já otevřela jednu skříň, co nám stojí v patře a tam kupa kabátů. Mno, tak jsem potom snášela dolů lavorek se spodním prádlem, který mě máma taky donutila probrat. Ona povlíkla polštář v obyváku a já vyrušila kočku.
Ta přišla pak za náma mahoru a nalezla do té skříně s těma kabátama. A následně se máma rozhodla, že to postupně povyhazujeme.
Další problém nastal, když jsme zjistily, že došlo máslo a něják ho jaksi potřebujeme. Vydaly jsme se tedy do toho deště, který padá už od rána, abysme koupily máslo. Zdárně se nám to podařilo, jenže, mě pak napadlo, že vyfotím kytičky, co jsou na zahrádce, jak jsem řekla, tak se stalo. Sice jsem u toho zmokla a foťák taky, ale přežil to ve zdraví. kytičky jsou vyfocené a až daná složka v mém počítači přijde na řadu, budu dávat jako ilustrace fotky těch kytiček. xD
A co dělám teď? Mno, krom toho, že píšu tenhle článek snad nic. Akorát uvažuju, že budu hrát DragonFable, ale to není jisté, protože si ještě chci něco ověřit. Ale, další problém je, že jsem teď zapoměla, co si to vlastně chci ověřit. xD To jsem celá já, že? Ale co, třeba si na to vzpomenu. XD

Žádné komentáře:

Okomentovat