6. dubna 2010

6. 4. 2010

25
Ahoj, poslušně hlásím, že jsem se rozhodla napsat do deníku, tedy, pseudo deníku, i dnes. Mno, dnes je úterý, jak všichni asi víte a tudíš vlastně asi můj nejoblíbenější z pracovních dnů. A proč? Protože máme dvouhodinovku Historie.
Dneska jsme začali probírat novověk.
Ale to nic není, to jste nezažili dnešní fyziku. To Vodák něco říkal a teď to nedokončil. Prostě:
Vodák: "...to je..."
Honza, nebo kdo: "...píčovina!"
No, všichni jsme se začali chlámat jak blbí. Pak jsme se ovšem dozvěděli, že to byla Honzova reakce na matematiku. Na nějáký sinusový a cosinusový vzorečky. A Vodák na to, že to je lehký. No, vzhledem k tomu, že se to jenom rozepísá podle stupidních vzorečků, tak to opravdu lehký je.
A v tělocviku jsme hráli volejbal. A já měla sluneční brýle, což je dobře. A víte proč? Protože mi pak vůbec nevadilo stát proti slunku.
A když jsem přišla domů, tak jsme šla do knihovny. A co tam? Tam jsem si půjčila dvě knížky. Již čtvrté pokračování Síly pětice a potom knihu s názvem Dotek Anděla, kterou napsal Thomas Brezina, a kterou jsem již v minulosti jednou četla, jenže, pak jsem u Saskie viděla na tuhle knihu recenzi a rozhodla jsem se, že siji přečtu znova. protože se mi strašně líbila.
A tak jsem začala číst, jenže pak jsem zkoušela jestli Locomotion po přetáhnutí do počítače jede, nebo jestli jede jenom, když je na externím disku. A došla jsem po výzkumu k názoru, že v počítači to jede a mnohem rychleji, než z exteráku. A neseká se to. :) A to je pro zatím asi vše. Teď jdu uvažovat, co by se dalo napsat na tak divný téma, jako je zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat