18. května 2010

18. 5. 2010

29
Ahoj, tak to vypadá, že jsem se tu hodně dlouho neukázala, že? Mno, mám pro to důvod. Rozhodla sjem se totiž, že přehraju Devil May Cry 4 na těžší úrovni - čili Loved Démovů. A tak jsem hrála.
Další důvod je, že jsem neměla nápady a byla jsem posedlá anime. Což jsem vlastně ještě ted. Ale s tím už asi nic nenaděláme, že? Mno, ale to je fuk.
A dneska ve škole byla nuda. Ale jelikož jsou maturity, tak jsme končili o půl dvanácté, takže to nebylo špatné. A byl dějepis, což bylo ještě lepší, ale jinak nuda. Nicméně, nejhorší je, že zítra máme celý čtyry hodiny Sargiho. I když, já to překousnu. Horší je to, že píšeme test a to se mi nechce. Ale vyvlíkat se z toho nebudu.
Jinak,  možná jste si všimli, že jsem napsala třetí kapitolu Orbu světla, pokud ne, tak vám to ted říkám. A pokud jo, vaše plus.
Také mám rozepsanou další povídku. Mno, vlastně dvě. Ale zatím toho je málo. Nicméně,  pracuje se na tom.
A to je asi tak všechno, co se stalo. Ono se toho totiž vesměs moc nestalo. xD Takže tak.
1
Autora obrázku máte na obrázku. A obrázek sám o sobě mám z bluewawe.blog.cz který už neexistuje. A jinak adresa, kde asi obrázek sídlí, je na samotným obrázku. Luštit to nehodlám.

Žádné komentáře:

Okomentovat