18. května 2010

Mobily

30
Mobil... co to je? Telefon, který nemá drátky a funguje všude, kde je signál. Je to užitečná věcička, ale myslím si, že je hodně lidí, kteří si třeba koupí mobil jenom proto, aby se s ním mohli chlubit. To mi přijde pěkně pitomý.
Mobil je od toho, aby si z něj člověk zavolal, když je to potřeba, aby třeba zavola pomoc k nehodě, ale rozhodně to není modní doplněk, jak si lidi myslej.
Seřvěte mě, budte na mě zlí, ale je to tak. K čemu vám je, když máte na mobilu miliony funkcí, ale stejně je nepoužíváte? Na hovno vám to je.
Internet v mobilu nepotřebujete. Uznávám, například foták se hodí, když někde vidíte něco pěknýho a chcete to zvěčnit a nemáte zrovna foták, a potom bych chápala ještě i ty MMS, aby si lidi ty fotky mohli poslat, ale to je tak všechno.
Mobil je od toho, aby se z něj volalo, tot vše. A pro to taky původně byl určený. Určitě si pamatujete ty starý mobily, kde nešlo dělat nic jinýho, než psát zprávy a volat. Mno, tak to byly mobily, který plnily svůj účel. Dneska to člověk má proto, že se s tím chlubí.
Neznám moc lidí, kteří používají mobil jen tehdy, kdy je to opravdu potřeba. Nicméně, můžu říct, že já ten svůj prakticky nepoužívám na nic. Teda, krom toho, že si z něj platím kredit na uloz.to. xD
A komu se tohle nelíbí, tak at mi sem milostivě napíše, co si myslí on. Budu za to jenom ráda.
1
Obrázek jsem našla někde na deviantartu ale kde přesně, to po mně nechtějte, protože už je to pár let zpátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat