23. května 2010

23. 5. 2010

32
Ahoj, tak se po delší době zase ozývám. Dneska jsem vstávala kupodivu docela brzy. Poté, co sem se nasnídala, jsme se s mámou vydaly nakoupit do Billy. Chyběly nám totiž brambory a bez nich by to kuře nebylo ono.
Mno, a já jsem vytáhla brusle, na kterých jsem už několik let nestála. Sice sem si nejdřív myslela, že se na tom přizabiju, ale nestalo se. Zdárně jsem dojela až do Billy a i nazpět.
A to máme po cestě takovej kopec, kterej sem msela vyjet. Nicméně, povedlo se. A to i přes to, že jsem potom funěla jako lokomotiva. A doma jsem do sebe nalila půl litru vody. Studené.
Mno, takže tak. Samozřejmě, domů se nám, když jsme se vrátily, zase sáčkoval Zrzek. Nový přírustek do kočičí rodiny, která se zdržuje kolem našeho baráku. :)
A co dělám ted? Poslouchám Daniela Landu a píšu tento článek. A máma mezitím dělá to kuře. :D Mno, docela se na něho těším, protože kuře je jedním z mých nejoblíbenějších jídel. :)
1
Obrázek je stažen z bluewawe.blog.cz který už neexistuje. Odkud ho měla majitelka blogu mi není známo, protože to bylo ještě v době, kdy byl pojem zdroj na blog.cz v plenkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat