24. května 2010

Drogy

33
Drogy... Co to je? Látky, které, když si na ně někdo navykne, tak už bez nich nemůže žít. Nejsou to jen věci jako Heroin, LSD, Kokain a podobné, drogou se může stát i například Alkohol, nebo cigarety.
Přiznám se, že pro jednoho člena naší rodiny cigarety jako droga jsou. Pro mého otce. Nejhorší na tom ale je, že se ani nesnaží přestat kouřit, on nám ještě normálně řekne, že bez toho prostě nemůže být.
Já osobně jsem cigaretu v životě neochutnala a ani to nemám v plánu.
Co se alkoholu týká, taky je to podle mě trochu složitější a závislým se člověk většinou stane spíše po nějáké stěžejní tragické události v životě, než že by s tím začal sám, ale i to se může stát.
Ovšem strašné je, že jak cigarety, tak alkohol dneska požívají mladší a mladší jedinci. Vidím to v naší tříde, i když tam je nám všem zhruba 17. Mnohdy slyším, že jsou někam pít, nebo si chodí o volné hodině zakouřit do parku.
Myslím, že bysme si měli uvědomit, jak škodlivý dopad tohle má na naše tělo. Nevím přesně, co může způsobit alkohol, ale co vím, nebo si myslím, že vím, protože jsem to někde slyšela, někdo povídal, takže když kouříte, tak vám to zkracuje život. A navíc můžete dostat rakovinu plic. Což asi nechcete. Takže radši nekuřte, protože když jednou začnete, je těžké přestat. A to, co začalo jako cigaretka denně, se může zvrtnout v drogu a vy utratíte veškeré peníze právě za ty zpropadené cigarety.
A pak budete bez peněz, což se vám asi taky líbit nebude. Tak uvažujte, co je lepší? Dát si cigaretku a nemít peníze a žebrat někde v podchodu, nebo oželet žváro a mít peníze a třeba si spokojeně žít s rodinou v obrovské vile?
1
Obrázek nalezen přes google.com Kde přesně to bylo, už mi není známo, neboť snažit se to přesně zjistit už asi nepůjde, přeci jen, leží mi to v počítači pěkných pár let. Co když stránky, odkud to mám, už ani neexistují...

Žádné komentáře:

Okomentovat