26. května 2010

26. 5. 2010

34
Ahoj lidičky, tak jsem se konečně dneska dostala domů. :) Jsem za to docela ráda. Nicméně, dneska byl ve škole strašnej humbuk, ale zase, není se čemu divit, když byly maturity. Ale na druhou stranu, to byly vyloženě škatulata hejbejte se.
Jako měli jsme bejt celej den v 212, ale byli jsme tam jenom první, druhou a čtvrtou hodinu. Na třetí nás vyšoupli do chemie, odkaď nás odstěhovali do biologie.
A potom, my sme tam chtěli zůstat i na tu čtvrtou hodinu, jenže Kubištová nás vystěhovala do 201, jenže, tam nás zase 3.X vystěhovala pryč, že tam mají mít Sargiho. Mno, tak jsme skončili zase v té 212.
A tak, zase na druhou stranu to nebylo špatný. Nicméně, probírali jsme kytici, to by šlo, jenže, já jsem zjistila, že moje verze kytice má z původních třinácti balad jenom osum. A chybí tam Záhořovo lože, který sjem si chtěla přečíst. Protože mě Zemanová navnadila. Ale co nadělám, že? Bohužel nic.
A pak jsem přišla domů. Asi dvě hodiny jsem sledovala Anime. Prince of Tennis. Doporučuju, ale dubbing je lepší než titulky. Nicméně, dubbing je jenom do padesáté episody. Pak už jenom eng titulky...
Mno, a následně jsem valila do flétny. Sice bylo ještě brzy, protože soubor začínal až o půl čtvrté, ale já vyrazila už o půltřetí. To víte, sem se doma už nudila. Tak to bývá, když se ze školy dostanu brzo domů. Ale zase, na druhou stranu, bylo to v souboru dobrý. Ale, dorazili jsme jenom čtyři. A já byla jediná holka. Ne, že by mi to vadilo.
Když jsem potom přišla domů, rozhodla sjem se ještě, že půjdu do knihovny. Pučila jsem si tři knihy. Všechny v žánru fantasy. Docela mi trvalo, než jsem se rozhodla. Ale nakonec se povedlo. Přiznám se, že jsem si chtěla znova půjčit Opalin podraz ze série Artemis Fowl, ale nebyl, tak jsem si půjčila jakýsi tři jiný knihy. Uvidím, co to bude. Sice jsem pokukovala po knize Krew a čest, ale odolala jsem. to počká, to si schovám na prázdniny. Sice už jsem to četla, ale to nevadí. A navíc, je to od stejnýho spisovatele, co napsal Modrý měsíc, takže to je skvělá četba. Nejlépe při bouřce a v noci. Nic pro strašpytly. Ale na druhou stranu, legrace je v tom taky spousta, ale musíte ji umět najíc. =D
1
Obrázek je, myslím, z maddawe.blog.cz Odkud ho má majitelka blogu se nehodlám pídit. To už by na mě bylo moc. Ani nevím, jestli blog ještě existuje... Co ale vím, že už tam majitelka nic nepřidávala, když jsem se probírala tím, co má v galerii...

Žádné komentáře:

Okomentovat